Zwrot i gwarancja

Gwarancja i reklamacje

Każdy towar w naszym sklepie objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta liczoną od momentu, gdy otrzymasz paczkę.

Jak zareklamować towar?

Na początku zrób zdjęcia uszkodzenia i całego towaru i prześlij je na adres email: info@felgi-24.pl.

Nasz pracownik na podstawie zdjęć jest w stanie z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, czy towar nadaje się do reklamacji. Poinformuje Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Jeśli towar nadaje się do reklamacji prosimy o odesłanie go zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą lub paragonem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz). Pamiętaj, aby wypełniony formularz włożyć do paczki.

Ile to trwa?

Reklamacja jest konsultowana z producentem towaru, w związku z tym termin odpowiedzi na reklamację może wynieść do 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamacją.

O tym, czy została ona uznana zostaniesz poinformowany emailowo lub telefonicznie.

Co dalej?

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu lub zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Ci pieniądze.

 

Zwrot towaru

Na zwrot towaru masz 14 dni od otrzymania paczki. Zgodnie z polskim prawem nie musisz podawać przyczyny zwrotu.

Jak to zrobić?

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (pobierz).

Wyślij nam go mailem na adres: info@felgi-24.pl w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Wydrukuj wypełniony formularz (koniecznie podaj nr konta do zwrotu pieniędzy) i włóż go do paczki razem z paragonem.

Wyślij paczkę z towarem - adres na który należy wysłać paczkę otrzymasz drogą mailową.

Kiedy dostanę pieniądze z powrotem?

Zwrot pieniędzy na swoje konto dostaniesz maksymalnie w ciągu 14 dni (zazwyczaj jest to dużo krócej) od momentu otrzymania przez nas przesyłki z formularzem i dowodem zakupu.

Jeśli zwracana rzecz była jedyną w paczce - zwracamy też koszt przesyłki z naszego sklepu do Ciebie. Koszt przesyłki zwrotnej opłacasz Ty.

Szczegółowe informacje na temat zwrotu produktów znajdziesz w Regulaminie zakupów.